دوســـــــــــ ت دارم....
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:دوست دارم ,عکس,عاشقانه, توسط ایمان

همان طور که شاپرک ها نمی توانند دشت آبی اسمان را از یاد ببرند من هم چشمان زیبایت را نمی توانم فراموش کنم . تصویر زیبایت نه تنها در ذهنم بلکه در قلبم جای دارد ، ای کاش بدانی قصر آرزوهایم را در ساحل چشمانت ساخته ام تا قلب مهربانت مداوایی باشد برای عشق پاک و مقدسم .

 

خواستم با تو باشم نخواستی ، خواستم مونس و یارت باشم نخواستی ، خواستم برای همیشه در کنارت باشم نخواستی خواستم هم گام و هم نفس روز های تنهایی ات باشم نخواستی ، خواستم پذیرای نگاه مهربانت باشم نخواستی ، خواستم قلبم را به یادگار تقدیمت کنم باز هم نخواستی نخواستی ، هیچ کدام را نخواستی و نخواستی

 نظر یادتون نره 


نظرات شما عزیزان:

mar♥jan
ساعت17:01---7 آذر 1392
ایمان اینا خیلی قشنگنا
پاسخ: مرسی نظر لطفته


mar♥jan
ساعت16:58---7 آذر 1392
هـــــــر نفـــس ،


درد اســـت که میکشـــم !!!


ای کــاش یا بـــــــــــودی ،


یـــــا اصـــلا نبودی !!!


ایـــــن که هســـتی


و کنــــارم نیســــتی ...

دیـــــــــوانه ام میکنــــــــــد . . . .


ال ناز
ساعت21:36---6 آذر 1392
نفس اشکم در اومد

amir
ساعت15:20---6 آذر 1392
عالی بود دوست من وقت کردی سری به من بزن
پاسخ:سلاام امیر جان ممنون از نظرت حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: